نمایندگی کانن - چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟ : از شما می خواهم به چیز شخصی دیگری که در گذشته بر عهده گرفته اید فکر کنید. می تواند یک سرگرمی باشد. این می تواند به دنبال مدرک دانشگاهی یا شغل جدید باشد. فرایند مشارکت در این امر چگونه بود؟

وقتی مردم به دنبال ورود به عکاسی هستند ، غالباً واقعاً غرق می شوند ، واقعاً سریع! این مسدود کننده های ذهنی کوچک هستند که در نهایت شروع به کار عکاسی را برای بسیاری بسیار دشوار می کنند نه خود عکاسی واقعی.

همانطور که در مورد هر چیز جدیدی که تصمیم داریم دنبال آن برویم ، بخش های سختی وجود خواهد داشت (در این مورد اشتباه نکنید!). اوایل ، من برای درک مفاهیم اصلی پیرامون مثلث نوردهی تلاش می کردم اما آن را به عنوان کوهی که باید از آن بالا بروم ، در نظر گرفتم. یکبار از پسش بر آمدم؟ صادقانه بگویم عکاسی بیشتر برایم نسیم بوده است!

مدرک دانشگاهی بگیرید

یکی از مواردی که بسیاری از مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند ، رفتن به مدرسه برای تحصیل در مقطع دانشگاهی است (امیدوارم) به شما در دستیابی به شغلی با درآمد بهتر کمک کند.

این حداقل یکی از اهداف من هنگام رفتن به دانشگاه بود. در حدود یک ترم ، این کار شبیه یک کار سخت بود و من قطعاً سهم خود را از مشکلات داشتم.

بهترین روش های چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

این یک مثال عالی است زیرا مدرک دانشگاهی یک تعهد طولانی است. درست زمانی که شروع به درک چیزهای دوره خود می کنید ، به کلاس بعدی می روید که بر اساس آموخته های شما ساخته شده و اغلب آن را پیچیده تر می کند. عکاسی خیلی شبیه این است!

دوربین ها چگونه کار می کنند؟

به عنوان عکاسان مبتدی ، ما تمایل به یادگیری بصری داریم. و وظیفه من این است که شروع عکاسی را تا حد امکان برای شما آسان کنم.

بنابراین با خود فکر کردم: “چه راهی بهتر از این که اینفوگرافیک ایجاد شود به یادگیری نحوه استفاده از دوربین های عکاسان مبتدی کمک کنم؟” و این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم.

برای کسانی که شروع به عکاسی می کنند ، نور دهی کلیدی برای ثبت یک تصویر عالی است.

یادگیری نحوه عملکرد نور دهی به شما کمک می کند تا کنترل دوربین خود را به دست بگیرید و عکس های بهتری بگیرید. سرعت شاتر ، دیافراگم و ISO عناصری هستند که برای ایجاد نور دهی با هم ترکیب می شوند.

همانطور که به زودی یاد خواهید گرفت ، این عناصر بیشتر از نور دهی تأثیر می گذارند. آنها همچنین باعث تغییر در عمق میدان ، تاری حرکت و نویز دیجیتال می شوند .

هنگامی که نحوه عملکرد هر یک را درک کردید ، می توانید شیرجه رفتن به حالت دستی را شروع کنید. اینجاست که می توانید کنترل را از دوربین خود پس بگیرید.

در دانشگاه چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

مثلث نور دهی راهی عالی برای به خاطر سپردن سه تنظیم است. هنگامی که با هم ترکیب شوند ، میزان نور گرفته شده از هر صحنه معین را کنترل می کنند.

این به شما کمک می کند تا درک کنید که تغییر یک تنظیم نیاز به تغییر در تنظیمات دیگر دارد. این در صورتی است که در حال عکاسی از یک صحنه با همان شرایط روشنایی دقیق هستید.

درک دوربین خود

عکاسی دیجیتال برای مبتدیان می تواند گیج کننده باشد. نور دهی به سادگی یادگیری دیافراگم ، سرعت شاتر و ISO نیست. همچنین باید با نحوه نگاه دوربین به نور آشنا شوید. حالت های اندازه گیری وجود دارد تا به دوربین شما بگوید که چگونه می خواهید در یک صحنه نگاه کند.

تصویر زیر در حالت اندازه گیری نقطه ای گرفته شده است . اگر قرار باشد از یک عکس با استفاده از حالت ارزیابی استفاده کنید ، در نهایت با نور دهی کاملاً متفاوتی مواجه خواهید شد.

در خانه چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟

هیستوگرام

هیستوگرام پس از گرفتن عکس ، یک بررسی ریاضی از نوردهی را به شما نشان می دهد. به شما می گوید که یک عکس چقدر در معرض دید یکسان قرار دارد. درک این موضوع برای عکاسان جدید اغلب ترسناک است.

صفحه های LCD در نمایش این اطلاعات از طریق نمایش تصویر بسیار خوب نیستند. این به این دلیل است که آنها تحت تأثیر شرایط نور محیطی و روشنایی خود صفحه قرار می گیرند.

به همین دلیل است که هیستوگرام یک ابزار قدرتمند برای استفاده صحیح در شروع عکاسی است.

البته دنیای عکاسی آنقدر وسیع و وسیع است که نمی توان همه چیز را یاد گرفت. مهم نیست چه چیزی یاد می گیرید، همیشه چیز جدیدی وجود دارد. خلاقیت اینجا می آید.
در جایی به خلاء اطلاعاتی خواهید رسید، یعنی در واقع هر چیزی که یاد گرفته اید تکراری و بی معنی می شود. بنابراین اگر خلاق هستید، می‌توانید از آن برای ارسال یک اثر متفاوت هر روز استفاده کنید تا از سایر عکاسان متمایز شوید.

نمونه بارز یک عکاس غیر خلاق که در یک مکان توقف می کند، همان شخصی است که یک صفحه اینستاگرام ایجاد می کند و کارهای خود را یکی یکی به اشتراک می گذارد.
سعی کنید همه چیز را طبق قوانین یاد بگیرید، وقت خود را صرف عکاسی کنید، زیرا هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند جز خستگی. عکاسی هنری است که در طول زمان و تجربه به دست می آید.

در انتهای مقاله ” چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟ ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان