نمایندگی کانن - ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه  : همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم، ژست مناسب عکاسی با توجه به شرایط بسیار در جلوه ی عکس مهم و کلیدی است و نمی توان از اهمیت این مسئله چشم پوشی کرد. ژست های عکاسی تنوع بیشماری دارند و واضح است که این تنوع برای دختران و زنان بسیار بیشتر از مردان است.

در ادامه مطلب به معرفی تعدادی ژست عکاسی دخترانه می پردازیم که کمک زیادی به شما برای جلوگیری از گرفتن عکس هایی با ژست های تکراری می کند و می توانید با ایده از آن ها، خود، ژست های خلاقانه ی دیگری نیز ایجاد کنید.

به دوردست ها نگاه کنید

اگر تمایل دارید در تصاویر خود بسیار صادق به نظر برسید ، از نگاه کردن به دوربین خودداری کنید. در حالی که به دوربین نگاه می کنید ، پاهای خود را متقاطع کرده و حالت های ظریف صورت را ایجاد کنید. می توانید دستان خود را جمع کنید یا آنها را به سمت عقب بچرخانید.

تکیه دادن صورت بر دست

این ژست، ژست مورد علاقه هر دختری است زیرا شما را زیبا تر از آنچه هستید نشان می دهد. آرنج خود را روی میز یا هر سطحی گذاشته و سرتان را بر روی دست خود گذاشته و به بالا یا روبرو خیره شوید. اگر به آسمان نگاه کنید، نور به صورت یکنواخت بر روی صورت شما میتابد و باعث درخشش خاصی می شود. می توانید با این ژست پرتره های بی نظیری ثبت کنید.

قرار دادن دست روی گونه ها

این فیگور، ژست فوق العاده زنانه برای عکاسی پرتره از نمای نزدیک است . شما باید هر دو دست خود را روی گونه هایتان بگذارید و این عمل هرچه متقارن تر باشد ، بهتر است. همچنین نباید خیلی روی صورتتان فشار بیاورید تا گونه های خود را قرمز کنید در این صورت جلوه ی خوبی در عکس به وجود نمی آید.

ژست وارونه

ژستی بسیار سرگرم کننده است. این ژست را با کتابی در دست خود آراسته کنید. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی مبل وارونه دراز بکشید و لبخند بزنید.این ژست دنج و در عین حال زیباست.

گرفتن دست ها در بالا

اگر می خواهید پاها و بازوهای خود را بلندتر نشان دهید ، این ژست را امتحان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر دو دست خود را هنگام لمس کردن یکدیگر بالا بیاورید. زاویه دوربین باید زیر سطح چشم باشد ،تغییر را در عکس خود متوجه می شوید.

آموزش ژست عکاسی دخترانه

IMG 20220903 140615 729

همچنین می توانید چشمان خود را بسته و ژستی رویایی خلق کنید. این ژست در زیر نور نیز بسیار فوق العاده است و پرتره جذابی می توان به تصویر کشاند. ما به شما توصیه می کنیم که برای این عکاسی از شلوار جین مناسب پوست و پیراهن سفید با رنگ روشن استفاده کنید.

نگاه کردن به عقب

این ژست هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر تمرکز شما روی پس زمینه عکس است، این ژست را حتما امتحان کنید. می توانید هنگام ایستادن یا نشستن دستتان را روی شانه خود گذاشته و به عقب نگاه کنید. این ژست را تقریبا در هر شرایطی می توانید استفاده کنید.همچنین شما را با اعتماد به نفس تر نشان می دهد.

دست در جیب

این ژست، تنها ژستی مردانه نیست. اگر عاشق پوشیدن شلوار جین هستید ، یک دست خود را در جیب و دست دیگر را روی سر خود بگذارید. همچنین می توانید در حالی که زیر نور آفتاب ایستاده اید چشمان خود را بسته نگه دارید. همچنین اگر به دنبال حالت های ایستاده معمولی هستید ، این ایده برای شما عالی است. به جای اینکه با ناراحتی جلوی دوربین بایستید ، دستان خود را در جیب های خود قرار دهید و با لبخند به دوربین خیره شوید.

زیر آسمان

می خواهید یک عکس جذاب داشته باشید؟ به عقب نگاه کنید و موهای خود را بچرخانید. زاویه دوربین را زیر خود نگه دارید تا آسمان بتواند به عنوان یک فضای منفی در بالای شما عمل کند. لبخند زدن را فراموش نکنید و از نتیجه ژست خود در عکس لذت ببرید.

نحوه ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

آینه روی دیوار

در حالی که تظاهر می کنید در حال آماده شدن هستید به آینه نگاه کنید. این باعث می شود شما بسیار صادق و در عین حال فتوژنیک به نظر برسید. توجه کنید آینه اتاق خود را برای بهترین نتایج تمیز کنید.

ژست ستاره دریایی

روی زانو ها بنشینید ، ران ها را از هم دور نگه دارید و هر دو دست خود را در یک طرف کمر قرار دهید. شما شبیه یک ستاره دریایی درخشان خواهید بود. اگر در حال تلاش برای چیز جدیدی هستید و به یک پس زمینه زیبا نیاز دارید ، چند روتختی سفید را امتحان کنید.

پاهای ضربدری

این ژست را می توانید هم در حالت ایستاده و هم در حالت نشسته استفاده کنید.

ژست عکاسی دخترانه

بنشینید و یک پا را بالا بیاورید و پای دیگر را به سمت پایین بکشید. لبخند را فراموش نکنید. بازوهای خود را مطابق زانوان خود قرار دهید.
برای حالت ایستاده نیز کافی است یک پا را جلوی پای دیگر بگذارید، به پای عقب خود تکیه دهید و پای جلوی خود را کمی بالا بیاورید، این ژست یکی از ژست های محبوب برای زنان است و تحت هر شرایطی آن ها را عالی نشان می دهد.

چشمان بسته

این ژست با هر شرایطی که انتخاب می کنید به خوبی کار می کند. برای مثال ، می توانید این حالت را با نشستن روی چهارپایه با یک دست که یک چشم خود را مخفی کرده و چشم دیگر بسته است ، امتحان کنید. یکی دیگر ، هنگامی که اشعه خورشید روی شما می افتد ، می توانید چشمان خود را کامل کنید.

دراز کشیدن روی زمین

یکی از ساده ترین ژست های زنانه است که می توانید در عکاسی خود از آن استفاده کنید . با وجود سادگی ، برای انواع عکاسی پرتره بسیار موثر است . شما فقط باید روی زمین دراز بکشید. می توانید دستان خود را در موهای خود بگذارید ، یکی از پاهایتان را بلند کنید یا هر کاری را که باعث می شود، معمولی و آرام به نظر برسید انجام دهید.

IMG 20220903 140611 281 e1662198328960

بازی با موها

چشمان خود را ببندید و موهای خود را پیچ و تاب دهید و توجه کنید سرعت شاتر در این شرایط بالا باشد. این یکی از ژست های رایج دخترانه می باشد و هنگامی که نمی دانید که ژستی بگیرید بهترین گزینه بازی با موها و چرخش آنهاست. همچنین می توانید دو دست خود را داخل موهای خود فرو برده و چانه تان را بالا ببرید تا با اعتماد به نفس تر به نظر برسید.

IMG 20220903 140606 751

به یاد داشته باشید برای زیباتر جلوه دادن این ژست ها، کاملا جلوی دوربین راحت باشید و از گرفتن ژست ها به صورت مصنوعی خودداری کنید.
در انتهای مقاله ” ژست عکاسی دخترانه  ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان