نمایندگی کانن - تعمیر دوربین کانن EOS 5D Mark IV

تعمیر دوربین کانن EOS 5D Mark IV

تعمیر دوربین کانن EOS 5D Mark IV

تعمیر دوربین کانن EOS 5D Mark IV

دستگاه های الکترونیکی بعد از مدتی برای استفاده راحت و طول عمر دستگاه نیاز به سرویس و یا احتمالاً تعمیر دارند. با جایگاه و محبوبیتی که دوربین های کانن بین عکاسان دارند، نمایندگی تعمیرات محصولات کانن برای نگهداری و تعمیر دستگاههای کنون بوجود آمد. تعمیرگاه نمایندگی کانن بعنوان تعمیرگاه قدرتمند، مخصوص تعمیر محصولات کانن می باشد؛ که بصورت تخصصی، تعمیر دوربین های کانن و لنز CANON را در کوتاه ترین زمان و با ضمانت انجام می دهد.تعمیر تخصصی دوربین کانن مدل EOS 5D Mark IV

دوربین های دیجیتال و DSLR، هر کدام از قطعات وظیفه خاصی را در عملکرد دستگاه دوربین بعهده دارند. اگر هرکدام از این قطعات اشکال فنی پیدا کنند و کار خود را بدرستی انجام ندهند، عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود، در اینصورت شما نمی توانید از دوربین درست استفاده کنید.

در تعمیر دوربین های عکاسی باید پارامترهای معینی رعایت شود تا به بخش های دیگر دوربین آسیب نرسد و دستگاه بتواند کیفیت اولیه خود را بدست آورد. در تعمیر دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV، که از دوربین های فول فریم DSLR می باشد، می خواهیم برخی از خصوصیات این دوربین جذاب را بررسی نمائیم و بعد از آن در مورد تعمیر محصولات کانن بحث کنیم.

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 5D Mark IV

  • دقت حسگر: 30 مگاپیکسل CMOS
  • پردازنده تصویر : پردازنده‌ی DIGIC 6
  • دامنه حساسیت : 102400-50
  • وزن و ابعاد : 890 گرم- 151 × 116 × 76 میلیمتر
  • قابلیت فیلمبرداری: رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم
  • نوع کارت حافظه : Flash + SD/SDHC/SDXC
  • اندازه نمایشگر:  3.2 اینچ، دقت 1,620,000نقطه
  • اتصالات خروجی: HDMI، USB، تلویزیون
  • نوع باتری : یون لیتیوم و ثبت 900 عکس
  • چشمی: اپتیکال Pentaprism با بزرگنمایی 0.71
  • امکانات ارتباطی : GPS، Wifi  و NFC، میکروفون

تعمیرگاه تخصصی دوربین کانن، از خدمات ویژه ای می باشد که کوچک‌ترین سهل انگاری یا عدم مهارت و تخصص می تواند عملکرد دوربین شما را بطور کلی از بین ببرد. مجموعه ما به عنوان نمایندگی اصلی کانن با بیش از سی سال سابقه در تعمیرات محصولات کانن فعالیت می کند. این مرکز توسط حرفه ای و متخصص ترین کارشناسان حوزه تعمیرات دوربین، انجام وظیفه می نماید. تعمیرگاه نمایندگی کانن؛ تجهیز به دستگاه های مدرن تعمیرات دوربین های کانن جهت تنظیم دوربین های کانن و تنظیم لنزهای کانن است.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دوربین کانن منحصر به ایراد خاصی نیست و همه ی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با کلیه دوربین های کانن را شامل می شود. تعمیرات دوربین در این مرکز براساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای تعمیرات انجام می پذیرد.

نمایندگی کانن در تهران تنها مرکز تخصصی فروش محصولات اورجینال کانن به گارنتی اصلی و ضمانت نامه معتبر است. ایجاد هرگونه مشکل فنی در دستگاه به جز ضربه خوردگی و ورود آب و شن به داخل دستگاه، شامل گارانتی شده و به طور کامل توسط تعمیرکاران بخش تعمیرات رفع می شود.

ایران کانن تنها نمایندگی‌ کنون بروزترین امکانات و تجهیزات حوزه فروش و تعمیر را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با انجام بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. کارشناسان در دوره های تخصصی و بین المللی که توسط کمپانی کانن برگزار می شود، شرکت نموده و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف، نسبت به ویژگی های دوربین و مشکلات احتمالی، تسلط حرفه ای پیدا می کنند.

نمایندگی رسمی کانن در ایران تنها مرکز معتبر تعمیر محصولات کانن است که در حین تعمیر کالای معیوب از قطعات اورجینال استفاده می کند. قطعات اورجینال دستگاه ها به طور مستقیم توسط شرکت کانن به کشور ارسال شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر دوربین کانن EOS 5D Mark IV

پیشنهاد خرید
کانن 6D Mark II

دوربین کانن 6D Mark II با لنز 24-105

124,900,000 تومانمشاهده محصول

هزینه تعمیر دوربین کانن EOS 5D Mark IV

نمایندگی تعمیر دوربین های کانن؛ بدلیل اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان فنی، کلیه سرویس و خدمات انجام شده، با گارانتی و ضمانت انجام می شود. بعد از ارجاع دوربین خود به بخش تعمیرات دوربین کانن، مهندسین فنی بعد از بررسی لازم، مقدار هزینه تعمیر به مشتری اعلام می شود تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین بصورت کامل انجام گیرد.

نکته: متخصصین نمایندگی کانن؛ شما را در جریان کلیه مراحل انجام شده روی دوربین، توسط متخصصان تعمیرگاه قرار می گیرید.

 

           مراحل تعمیر دوربین عکاسی کانن  EOS 5D Mark IV:

  1.   اول برقراری تماس با نمایندگی کانن و بیان ایراد دوربین
  2. ارسال دوربین به نمایندگی
  3. کمتر از ۴۸ ساعت متخصصان تعمیرات، هزینه تعمیر دوربین را به شما اطلاع می دهند.
  4. در صورت قبول هزینه، در اسرع وقت تعمیر انجام میگردد.

تماس با کارشناسان