نمایندگی کانن - عکاسی در بالن

عکاسی در بالن

عکاسی در بالن

عکاسی در بالن

صبح زود در زمین در جشنواره بالون هوای گرم برقی است، چه در حال گرفتن عکس باشید چه نباشید. معراج صبح قرار است زمانی اتفاق بیفتد که باد آرام باشد، که در بیشتر موارد درست زمانی است که خورشید در حال طلوع است. نه تنها فرصتی برای گرفتن بالون‌ های هوای گرم در ساعت‌ های آبی و طلایی خواهید داشت، بلکه داستان‌ های زیادی در صبح زود هنگام آماده شدن خلبانان بالون و خدمه برای پرواز وجود دارد.

 در عکاسی در بالن یک یا دو لنز همه کاره به همراه داشته باشید

اگر با دوربین DSLR عکاسی می کنید، دو لنز برای وسیع ترین طیف عکس می خواهید. دو موردی که بیشتر در هنگام عکاسی از بالن های هوای گرم استفاده خواهید کرد، 18 تا 70 میلی متر و 70 تا 300 میلی متر هستند.

در مورد تنظیمات دوربین، سعی کنید ISO خود را زیر 2000 نگه دارید. حدود 1600 در اوایل صبح، و سپس با گذشت روز پایین و پایین‌ تر بروید. برای اکثر عکس‌ ها 1/160 یا بالاتر، اما باز هم، این بستگی به میزان نور دارد.

آموزش عکاسی در بالن

عکاسی در بالن

اگر در درجه اول با گوشی هوشمند خود عکاسی می کنید، می توانید این نکته را نادیده بگیرید. دوربین های گوشی های هوشمند در حال حاضر فوق العاده همه کاره هستند، بنابراین پیشنهاد من این است که با زوایای مختلف و ترکیب بندی های مختلف بازی کنید.

از زوم دیجیتال خودداری کنید، مگر اینکه می دانید تلفن هوشمندتان از پس آن بر می آید. در عوض، از پاهای خود استفاده کنید تا در صورت نیاز به سوژه خود نزدیک تر شوید.

از فرآیند تورم عکس بگیرید

یک مشعل با شعله فوق‌ العاده داغ خود، درون یک بالن هوای گرم رنگارنگ را در حالی که برای پرواز صبح زود باد می‌ کند، روشن می‌ کند.

اگر به اندازه کافی زود به میدان برسید، همه مقدمات عروج صبحگاهی را خواهید گرفت. این بدان معنی است که خلبانان و خدمه آنها مشغول آماده شدن برای بالن های رنگارنگ برای پرواز هستند و شما فرصت های زیادی برای گرفتن آنها در زمین خواهید داشت.

نحوه عکاسی در بالن

عکاسی در بالن

یکی از عکس های مورد علاقه بیشتر عکاسان این است که از داخل بادکنک ها در حالی که در حال باد شدن هستند عکس بگیرند. شروع فرآیند یک باد کردن سرد است که در آن خدمه از یک فن برای شروع پر کردن بالون با هوا استفاده می کنند. این یک فرصت دیدنی برای گرفتن داخل بالون است که در کنار آن قرار دارد و به آرامی بزرگتر می شود.

هنگامی که بالون با استفاده از یک فن تا نقطه خاصی باد می شود، خدمه با استفاده از مشعل های موجود در گوندولا، بالون را به باد گرم تغییر می دهند. چند قدم به عقب برگردید و شعله های آتش، بادکنک در حال باد کردن، و جمعیت شیفته را به تصویر بکشید. این هیجان انگیز ترین زمان برای عکاسی از جشنواره بالون هوای گرم است!

یکی از چیزهایی که در مورد جشنواره های بالون دوست خواهید داشت این است که چگونه هر جشنواره مناظر طبیعی را برجسته می کند و در آغوش می گیرد.

عکاسی در بالن با دوربین کانن

عکاسی در بالن

تجهیزات عکاسی در بالن

راستش را بخواهید، می‌توانید عکس‌های بسیار شگفت‌انگیزی از بالن‌ با چیزی جز یک گوشی هوشمند و یک چشم خوب بگیرید. همچنین می توانید روی لنزها، فیلترها و سایر تجهیزات گران قیمت سرمایه گذاری کنید.

چند تکه لوازم عکاسی داریم که به نظرمان برای گشت و گذار در جشنواره های بالن مفید است. علاوه بر دوربین و لنزها، این چیزی است که همراه بهتر است داشته باشید.

 مونوپاد

این یک عصا است که هنگام عکس گرفتن دست شما را ثابت می کند. به اندازه سه پایه محکم نیست، اما فوق العاده قابل حمل است. از یک مونوپاد سبک وزن و جمع شونده استفاده کنید و دوربینتان را قبل از ترک ماشین به طور ایمن به آن وصل می کنید.

 فیلتر پلاریزه

در روزهای روشن بسیار مفید است تا آسمان آبی و رنگ بادکنک ها را واقعاً برجسته کند.

 کیف سبک

برای لنز اضافی، تنقلات و یک ژاکت.

در انتهای مقاله “ عکاسی در بالن ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان