نمایندگی کانن - هوش مصنوعی در ویرایش عکس

هوش مصنوعی در ویرایش عکس

هوش مصنوعی در ویرایش عکس

هوش مصنوعی در ویرایش عکس: فناوری هوش مصنوعی شیوه کار عکاسان را تغییر می دهد. به طور خاص، ویرایش عکس آسان‌تر، سریع‌تر و بهتر را برای عکاسان از همه رشته‌ها، از مبتدی تا حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

اما هوش مصنوعی در ویرایش عکس چگونه جای می گیرد؟ هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد؟ و آیا ایرادی هم دارد؟

در این مقاله به مهم ترین ویژگی های هوش مصنوعی در ویرایش عکس نگاهی می اندازیم. توضیح می‌دهیم که چگونه این ویژگی‌ها ویرایش را برای بهتر شدن تغییر داده‌اند، اما برخی از اشکالات ذاتی این برنامه‌ها را نیز مورد بحث قرار خواهیم داد.

تا زمانی که کارتان تمام شود، درک وسیعی از هوش مصنوعی در ویرایش عکس، نقاط قوت و ضعف آن خواهید داشت.

هدف از هوش مصنوعی تبدیل کارهای دستی، بی انگیزه و اغلب وقت گیر به اقدامات نیمه خودکار است.

به عنوان مثال، برای ویرایش یک پرتره، معمولاً ممکن است چند ساعت را صرف دستکاری براش‌ها و ماسک‌ها کنید اما به لطف نرم‌افزار ویرایش پرتره با هوش مصنوعی، می‌توانید به سادگی چند کلیک در روز انجام دهید و با آن تماس بگیرید.

نقش هوش مصنوعی در ویرایش عکس

ویرایش اتوماتیک عکس

هوش مصنوعی در ویرایش عکس همچنین می‌تواند به‌طور هوشمند ویرایش‌هایی را روی دسته‌ای از عکس‌ها اعمال کند و به شما این امکان را می‌دهد که از پردازش دستی هر فایل خودداری کنید (حتی نیازی به اضافه کردن یک پیش تنظیم ندارید!). هوش مصنوعی همچنین پارامترهای پیچیده ویرایش را دور می زند، که ویرایش عکس را برای مبتدیان قابل دسترس تر می کند (دکمه های «بهبود خودکار» را در نظر بگیرید).

هوش مصنوعی به شما کمک می کند بهترین عکس های خود را انتخاب کنید

برای اکثر عکاسان، مرحله اول ویرایش شامل یک فرآیند حذف است، که در طی آن بهترین عکس ها را از میان تعدادی از تصاویر وارداتی انتخاب می کنید.

معمولاً باید صدها (گاهی اوقات حتی هزاران) عکس را بررسی کنید، خوب و بد را مرتب کنید، و حتی ممکن است دور دیگری از انتخاب را انجام دهید. این ممکن است چندین ساعت طول بکشد، و برخی از عکاسان حتی ادعا می‌کنند که سنگین‌ترین بخش پردازش تصویر است.

سایت هوش مصنوعی عکس

در واقع، حذف فشرده می تواند تأثیر منفی بر هنر شما بگذارد. از آنجایی که زمان زیادی را صرف تماشای عکس‌های (اغلب مشابه) کرده‌اید، می‌توانید بیش از حد درگیر این فرآیند شوید یا می‌توانید فرسوده شوید، در این مرحله ممکن است عکس‌های کلیدی را رد کنید یا عکس‌هایی را که شایسته سطل زباله هستند نگه دارید.

اینجاست که هوش مصنوعی می تواند کمک کند. با اجازه دادن به هوش مصنوعی که انتخاب عکس را برای شما انجام دهد، می‌توانید از خطای انسانی جلوگیری کنید، زمان کمتری صرف کنید و روی موارد مهم تمرکز کنید: کار ویرایش عمیق خود.

هوش مصنوعی می تواند تصاویر با وضوح پایین را ارتقا دهد

یکی از داغ‌ترین موضوعات در جامعه تصویربرداری، قدرت هوش مصنوعی در گرفتن تصاویر با کیفیت پایین و ارتقاء آنها به فایل‌های با وضوح بالا است.

برنامه هوش مصنوعی عکس برای اندروید

البته امکان ارتقای استاندارد در برنامه‌هایی مانند فتوشاپ وجود دارد. با استفاده از الگوریتم های اصلی برنامه می توانید اندازه تصویر را افزایش دهید. اما در حالی که کیفیت ارتقا یافته معمولی خوب است، عکاسان چیزهای بیشتری می خواهند، جایی که هوش مصنوعی به تصویر می آید.

هوش مصنوعی باعث می‌شود تصاویر با کیفیت عالی به نظر برسند، به علاوه برای کاربرانی که فاقد برش‌های ویرایش عکس هستند، عالی است.

به طور کلی، برنامه‌ای را پیدا می‌کنید که از ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی استفاده می‌کند، تصویری را آپلود می‌کند و اندازه دلخواه را انتخاب می‌کند. هیچ اقدام اضافی لازم نیست. هوش مصنوعی می تواند تصویر را نسبتاً سریع پردازش کند و نتیجه اغلب بهتر از روش های غیر هوش مصنوعی خواهد بود.

با این ۵ ابزار ویرایش عکس را به هوش مصنوعی بسپارید

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را تجربه کرده و در بخش‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی می‌توانند در چندین ثانیه کیفیت تصاویر شما را بهبود دهند، بنابراین اگر عکاس حرفه‌ای نباشید یا اینکه مهارت چندانی در ویرایش تصاویر نداشته باشید، آن‌ها برای شما کارایی بالایی خواهند داشت.

  • Hotpot AI Tools

Hotpot AI Tools

Hotpot یک اپ رایگان تحت وب است که چندین گزینه برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی این سایت شامل ویرایشگر هوشمند مانند افزودن رنگ به تصاویر سیاه و سفید، بهبود کیفیت تصاویر قدیمی، حذف پس زمینه از یک عکس و تار کردن چهره می‌شود.

  • ImgLarger

ImgLarger

ImgLarger از فایل‌های تصویری با فرمت JPG و PNG با حداکثر حجم ۵ مگابایت و ابعاد ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ابعاد تصاویر موردنظرتان را ۲ تا ۴ برابر افزایش دهید و تمام فرایند به صورت آنلاین رخ می‌دهد. مدت زمان تکمیل پردازش هم به سایز تصویر شما بستگی دارد. زمانی که این فرایند کامل شود و تصویر نهایی آماده دانلود باشد، ImgLarger از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد.

  •  Profile Pic Maker

 Profile Pic Maker

در اینترنت ابزارهای رایگان زیادی وجود دارند که با استفاده از هوش مصنوعی پس زمینه تصاویر را حذف می‌کنند. یکی از این ابزارها Profile Pic Maker نام دارد که علاوه بر چنین قابلیتی، می‌تواند تغییرات دیگری هم در عکس اعمال کند و یک ابزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی توانمند است.

  •  Remini

Remini

در تصاویر گروهی برخی افراد از نظر فوکوس مشکلی ندارند، اما تعدادی از آن‌ها چندان شارپ به نظر نمی‌رسند. علاوه بر این زمانی که بخواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن عکس بگیرید، امکان تار شدن تصویر وجود دارد. برای رفع این مشکلات می‌توانید از اپ Remini استفاده کنید که برای اندروید و iOS توسعه پیدا کرده است.

  • Tokking Heads

Tokking Heads

okking Heads یکی از جذابترین ابزارها برای دستکاری تصاویر و ویرایش عکس با هوش مصنوعی است. اگر عکس پروفایل خود یا یکی از دوستانتان را درون این سایت و اپ آپلود کنید، آن را به یک ویدیو انیمیشنی در حال خوانندگی تبدیل می‌کند.

در انتهای مقاله ” هوش مصنوعی در ویرایش عکس ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: راهکار های بهبود عکس ، نحوه ثبت عکس های شارپ

یک نظر برای “هوش مصنوعی در ویرایش عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان