نمایندگی کانن - بهترین لنز های کانن کدامند؟

بهترین لنز های کانن کدامند؟

بهترین لنز های کانن کدامند؟

معرفی بهترین لنز های کانن

قبل از معرفی بهترین لنزهای کانن می توان گفت شرکت کانن که یکی از تولیدکنندگان مطرح دوربین ها و دستگاه های دیجیتال است.

این شرکت همواره در تلاش است تا با ارائه دوربین های دیجیتال مدرن با کیفیت بالا نظر علاقه مندان به عکاسی را بیشتر جلب کند. لنزهای دوربین عکاسی با کیفیت بالا محصول دیگری است که این شرکت برای دوربین های دیجیتال خود ارائه می دهد.

1. لنز کانن EF 50mm f/1.8 STM

اولین لنز کانن که در بهترین لنز های کانن کدامند؟ بررسی می شود لنز کانن EF 50mm f/1.8 STM می باشد. گفته می‌شود این لنز در رده بهترین لنزها قرار دارد، یکی از پرفروش ترین لنز های کانن لنز EF 50mm f/1.8 STM است. این لنز با فاصله کانونی 50 میلی متری یکی از محبوب ترین لنزهای پرایم کانن است.
هنگامی که این لنز بر روی دوربین های کراپ سنسور یا هالف فریم شود، فاصله کانونی آن تا 80 میلی متر افزایش می یابد. موتور فوکوس stm مورد استفاده در این لنز اجازه می دهد تا شما تمرکز سریع را انجام دهید.
بهترین لنز های کانن کدامند؟

این لنز مجهز به مانت فلزی است و ثبات لنز بر روی دوربین افزایش یافته است. با استفاده از قابلیت فوکوس لنز Canon ef 50mm f/1.8 STM، تمرکز مداوم بر روی موضوعات در حال حرکت با سرعت بالاتر انجام می شود.

عناصر نوری خاص مورد استفاده در این لنز همچنین انعکاس نور بین عناصر داخلی لنز و افزایش کنتراست و وضوح در تصاویر را کاهش داد. دیافراگم لنز دیافراگم f/1.8 میزان مناسبی از نور در لنز وارد می شود و این امکان را در اختیار شما می گذارد با مناسب عمق میدان تصاویر منحصر به فرد برای هر رکورد را ثبت کنید. به همین دلیل، این لنز کانن یکی از لنزهای مناسب برای تصاویر عکاسی است.

2. لنز کانن Canon EF-S 60mm F/2.8 USM Macro

لنز کانن Canon EF 70-300mm f / 4-5.6 is II USM لنزی است که در واقع یک لنز سفارشی برای folframe دوربین با مانت کانن EF. فاصله کانونی این لنز در دوربین های full frame, بین تا میلی متر متغیر است اما در دوربین های متوسط فرمت aps-C و همچنین از آن می توان آن را علت فاصله کانونی آن خواهد بود معادل به ارتفاع mm-mm mm.

این لنز چند منظوره بهترین انتخاب برای عکاسی در حالت های مختلف است. بالاترین میزان باز شدن دیافراگم در این لنز f / 4-5 است. 6 یک موتور تمرکز ویژه از کانن به نام USM نیز در ساخت و ساز آن استفاده می شود. حضور این سیستم تمرکز باعث شده است که یک تجربه فوکوس خودکار نرم, با وضوح بالا و قطع لذت. بنابراین این لنز بهترین گزینه برای صادرات است.

لنز کانن Canon EF-S 60mm F/2.8 USM Macro

3. لنز کانن Canon EF-S 60mm F/2.8 USM Macro

همچنین می تواند به سایر ویژگی های این لنز به عنوان تمرکز دستی اشاره کند ، به همین دلیل کاربر می تواند به صورت دستی بر روی هر موقعیت تمرکز کند.

این لنز مجهز به رینگ فوکوس و زوم نیز می‌باشد و از این رو به راحتی می‌توان موارد نام برده را تنظیم نمود. این لنز از ساختار نوری بسیار دقیق و با کیفیتی برخوردار است. در ساخت قسمت نوری این لنز یک عدسی ULD به کار برده شده که سبب به حداقل رسیدن احتمال ایجاد پراکندگی‌های رنگی به خصوص در کناره‌های تصویر گشته است. به کمک این لنز ، دوربین قادر است تصاویری شارپ و با رزولوشن بالا به ثبت برساند.

3.لنز کانن EF 85mm F/1.4L IS USM

بهترین لنز های کانن کدامند؟ همانطور که می دانید ، یک لنز ماکرو برای ضبط افراد کوچک استفاده می شود و شما باید بزرگنمایی کنید. عکاسی ماکرو در واقع کار می کند زمانی که یک فرد می خواهد برای ضبط جزئیات اشیاء بسیار کوچک است که می تواند با چشم غیر مسلح دیده نمی شود.

canon ef 85mm f 1 4l is 1354803

Canon EF-S 60mm f / 2.8 Usm لنز ماکرو کانن بهترین لنز ماکرو است که در دوربین های APS-C قابل استفاده است.

به غیر از عکاسی ماکرو ، این لنز نیز در عکاسی پرتره و در محیط های کم نور استفاده می شود. این لنز دارای 12 لنز است که یکی از آنها یک لنز فوق العاده طیف است و خطاهای رنگی را کاهش می دهد ، مانع انعکاس نور می شود و همچنین باعث تحریف رنگ در تصویر می شود.

4.لنز کانن Canon EF 50mm F/1.8 STM

این لنز با فاصله کانونی 50 میلی متر یکی از محبوب ترین لنزهای پرایم کانن است. هنگامی که این لنز روی دوربین های Crop Frame نصب می شود، فاصله کانونی آن به 80 میلی متر افزایش می یابد. این لنز ابعاد نسبتا کوچکی دارد و به راحتی جابجا می شود. مکانیسم فوکوس STM به کار رفته در این لنز به شما امکان فوکوس سریع و روان را می دهد.

canon ef 50mm f18 stm

دیافراگم f/1.8 این لنز دقیقاً مقدار مناسبی از نور را به لنز وارد می کند و به شما این امکان را می دهد که با تعیین عمق میدان مناسب، تصاویر منحصر به فردی بگیرید. به همین دلیل این لنز یکی از بهترین لنزها برای عکاسی پرتره است.

همچنین این لنز مجهز به سرنیزه فلزی است که باعث افزایش پایداری لنز روی دوربین می شود. با عملکرد Move Servo AF تعبیه شده در لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM، فوکوس مداوم بر روی سوژه های متحرک با سرعت های بالاتر به دست می آید. عناصر نوری ویژه به کار رفته در این لنز نیز باعث کاهش انعکاس نور بین عناصر داخلی لنز شده و کنتراست و وضوح تصویر را افزایش داده است.

4. لنز کانن Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 IS STM

برای سوال بهترین لنز های کانن کدامند؟ باید به شما بگوییم که لنز کانن Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 IS STM یکی از لنزهای واید کانن است. فاصله کانونی از 10 به 18 میلی متر از این لنز باعث می شود آن را بسیار مناسب برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری واید تبدیل کند.

لنز کانن Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 IS STM

لنز کانن 18-10

لنز کانن Canon EF-S 10-18mm F/4.5-5.6 IS STM یکی از بهترین لنز برای ثبت تصاویر در طبیعت است. اندازه جمع و جور این لنز, همراه با عملکرد فوق العاده که این لنز را به یکی از بهترین لنزها برای یک دوربین APS-C تبدیل می کند.

عناصر نوری نیز در 4 گروه در لنز گنجانده شده است. این شامل یک عنصر کروی، یک عنصر UD و یک پوشش تقویت شده است. این عناصر کنتراست تصویر را افزایش می دهند و حداکثر اعوجاج تصویر را در لنز کاهش می دهند. در این لنز، یک سیستم تثبیت کننده تصویر نوری گنجانده شده است که اثر ارتعاش دست خود را به چهار ایستگاه کاهش می دهد.

لازم به ذکر است که هر عناصر لنز gmo غیر کروی، که در شرایط آزمایشگاهی دقت بسیار بالا و در طی یک دوره طولانی از منطقه ، و غیره لنز باعث می شود اعوجاج از خطاهای کروی را به حداقل در تصاویر به بالاترین سطح از وضوح و شفافیت در کار برسد. همچنین حضور یک پوشش چند لایه خاص از لنزهای حاوی فلوئور و ACC باعث شد که لنز قادر به ایجاد یک فیلتر بسیار کم و پدیده نیمه متنوع باشد.

در اخر بهترین لنز های کانن کدامند؟

تمامی این لنز های گفته شده در بهترین لنز های کانن کدامند؟  قادر به سازگاری با دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن M50 و دوربین کانن EOS R6 می باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد بهترین لنز های کانن کدامند؟ شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناسان