نمایندگی کانن - وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر

وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر

وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر

خرید وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر

عکاسان جدید سفر همیشه از من می پرسند که برای اولین بار روی چه تجهیزاتی سرمایه گذاری کنند. قبل از اینکه به آنچه معتقدم اصول اساسی است که مبتدیان باید با آن شروع کنند وارد شوم، چند چیز وجود دارد که ابتدا باید آنها را رعایت کنید.

گرانتر بودن دوربین شما به طور خودکار عکس های شما را بهتر نمی کند. دوربین فقط یک ابزار است و عوامل اصلی چیزهایی مانند ترکیب بندی، نور و جنبه های فنی مانند فوکوس هستند.

از اصول اولیه شروع کنید و از آن جا پیشرفت کنید. آخرین کاری که هر عکاس مسافرتی می خواهد انجام دهد این است که یک تن از تجهیزات دوربین را به اطراف بکشاند.

برای پوشش دوربین و لوازم جانبی خود بیمه کافی دریافت کنید. هنگام سفر با دوربین، تصادفات و سرقت ها اتفاق می افتد.

حالا به لیست. بدیهی است که همه اینها به بودجه شما بستگی دارد، اما در اینجا لیست اصلی تجهیزاتی است که فکر می کنم عکاسان تازه کار در سفر به آن نیاز دارند.

دوربین

نیازی به گفتن نیست که نیاز اساسی شما یک دوربین است. برای هر بودجه ای گزینه های بسیار متنوعی وجود دارد، بنابراین تنها راه برای اینکه واقعاً بدانید کدام برای شما مناسب است، تحقیق خود است. عکاسان حرفه ای مسافرتی از دوربین های DSLR نیکون یا کانن پیشرفته استفاده می کنند که بین 1500 تا 5000 دلار آمریکا متغیر است.

اما تعداد زیادی دوربین بسیار توانمند زیر 1000 دلار وجود دارد . یکی از بهترین راه ها برای تصمیم گیری قبل از خرید این است که دوربین را برای یک روز اجاره کنید . بیرون بروید و با آن عکس بگیرید و متوجه خواهید شد که چگونه است.

وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفریکی از گزینه هایی که در سال های اخیر در عکاسی سفر رو به افزایش بوده است دوربین های بدون آینه است. این دوربین‌ها بسیار کوچک‌تر و به‌طور کلی ارزان‌تر از دوربین‌های DSLR سطح بالا هستند، اما همچنان می‌توانند عکس‌هایی با کیفیت بالا تولید کنند.

در حال حاضر تعداد بیشتری از عکاسان مسافرتی اینها را به عنوان یدکی یا جایگزینی برای دوربین اصلی DLSR خود حمل می کنند.

هنگامی که آماده خرید هستید، از اطراف خرید کنید و فراموش نکنید که می توانید دوربین های دست دوم سرویس شده را نیز خریداری کنید که در شرایط کار عالی، اما با قیمت پایین تر خواهند بود.

دوربین انتخابی من Canon 5D MK III است. این دوربین دارای برچسب قیمت گزافی است، اما دوربینی استثنایی است که شما را ناامید نمی کند و در تنظیمات ISO بالا بسیار خوب می ایستد.

من معمولاً یک بدنه اضافی با خودم حمل می کنم که اگر برای دوربین اصلیم اتفاقی بیفتد، آن را در اتاق هتل خود می گذارم. یا گاهی اوقات بدن دیگرم را به لنز تله فوتو مجهز می‌کنم، اگر فکر می‌کنم آن روز زیاد از آن استفاده خواهم کرد تا مجبور نباشم لنز را عوض کنم.

لنزها

معمولاً دوربین ها به صورت بسته ای با لنز یا فقط بدنه در دسترس هستند، به این معنی که باید لنز را جداگانه خریداری کنید. هر کدام که تصمیم بگیرید معمولاً به بودجه شما کاهش می یابد زیرا گزینه های مختلف لنز با هر دوربین ارائه می شود.

به عنوان یک نقطه شروع، شما به چیزی نیاز دارید که من آن را لنز “اسب کار” می نامم. این همان چیزی است که اکثر تصاویر شما با آن گرفته می شود و باید محدوده فاصله کانونی خوبی ارائه دهد.

چیزی در امتداد خطوط لنز 70-24 میلی‌متری محدوده خوبی برای شروع است. این به شما امکان می دهد همه چیز را از مناظر گرفته تا پرتره ثبت کنید. در واقع، در اکثر مواقع می‌توانید فقط با این یک لنز خلاص شوید.

قیمت وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر

وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفراگر بودجه شما اجازه می دهد، می توانید یک لنز تله فوتو برای تمجید از زاویه باز خود اضافه کنید. چیزی شبیه به یک لنز 70-200 میلی متری به این معنی است که تقریباً همه چیزهایی را که روزانه به آن نیاز دارید پوشش می دهید.

با گذشت زمان می توانید مجموعه لنزهای خود را با افزودن لنزهای ماکرو یا پرایم بیشتر کنید . اما برای شروع، فقط یک زوم با زاویه باز، و اگر بودجه شما اجازه تله فوتو را بدهد، کافی خواهد بود.

سه پایه

اکثر عکاسان سفر خواهند گفت که سه پایه احتمالاً لوازم جانبی مورد علاقه آنهاست. خیلی ساده بدون سه پایه، نمی توانید عکس هایی بگیرید که به سرعت شاتر پایین نیاز دارند، زیرا نمی توانید دوربین را به اندازه کافی با دست ثابت نگه دارید.

اما سه پایه بسیار مفیدتر از عکاسی در شرایط کم نور است. استفاده از سه پایه اغلب به این معنی است که شما زمان بیشتری را صرف فکر کردن و نوشتن تصویر می کنید تا اینکه صرفاً از آن جدا شوید.

اینکه کدام سه پایه را انتخاب می کنید به انتخاب شخصی، بودجه و میزان وزنی که می توانید روزانه حمل کنید بستگی دارد. سه پایه های فیبر کربن معمولاً همان چیزی است که عکاسان مسافرتی از آن استفاده می کنند زیرا پایدار و سبک هستند.

من از Manfrotto 055CXPRO3 استفاده می کنم که یک سه پایه فیبر کربنی محکم است که برای حمل آن سبک وزن است. من همچنین برای اتصال دوربین خود به سه پایه از یک سر توپ سبک Manfrotto 327RC2 استفاده می کنم.

اما مانند هر لوازم جانبی دوربین، سه پایه های زیادی از ارزان قیمت تا چند صد دلار وجود دارد. اغلب افرادی را می بینم که آخرین تجهیزات دوربین گران قیمت را دارند اما سه پایه بسیار ارزان دارند.

وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفرعلاوه بر این واقعیت که سه‌پایه‌های پایین‌تر واقعاً می‌توانند از طریق ارتعاشات تأثیر نامطلوبی بر عکس‌های شما بگذارند، آیا واقعاً می‌خواهید برای نگه داشتن دوربین گران قیمت خود به چیزی ارزان و ضعیف تکیه کنید؟ بهترین سه‌پایه‌ای را که می‌توانید بخرید انتخاب کنید، زیرا عمر طولانی‌تری برای شما خواهد داشت و ارزش سرمایه‌گذاری اولیه طولانی‌مدت را دارد.

یک گزینه جایگزین برای سه پایه های سنتی یک مونوپاد است . اغلب عکاسان ورزشی یا عکاسانی را می بینید که لنزهای تله فوتو بزرگ از این لنزها به عنوان کمکی برای تحمل وزن دوربین و لنز استفاده می کنند. بدیهی است که نقطه ضعف مونوپاد این است که توسط سه پایه پشتیبانی نمی شود، بنابراین عکس های شما با سرعت شاتر پایین ممکن است از لرزش دوربین رنج ببرند.

در انتهای مقاله “ وسایل مورد نیاز برای عکاسی در سفر ” می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین کانن با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط: اشتباهات عکاسی در سفر، عکاسی از مردم در سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناسان